maanantai 12. maaliskuuta 2012

One Lovely Blog

50 000 vierailijaa kilahti laskuriin ja sain Leenalta vuoden ensimmäisen blogitunnustuspalkinnon:

Kiitos, Leena. Palkinto sisältää vuorostaan tällaiset reunaehdot:
1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.
2. Kirjoita 7 random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle.

7 Random faktaa? Minusta?? Voi itku, olen ollut niin avoin aikaisemmissa palkintohaasteissa sun muissa postauksissa, että vaikea enää keksiä mitään. Kyselypostauksenikaan ei ole poikinut yhtään kommenttia joiden perusteella voisin täyttää edes pari kohtaa.Hauskempaa olisi jos "tunnustuksille" olisi määritelty paremmin joku kategoria kuten lemmikit, olohuone tai viime juhannus.. o_O Mutta kokeillaan..

1. En juurikaan syö karkkia, enkä pidä jäätelöistä (paitsi mehujäät on kesällä hyviä). Makeat herkut ovat usein leivoksia joita tekee mieli lähinnä kerran kuussa.

2. Viimeisin ostamani dvd -elokuva on Paul (2011).

3. Viimeisin hankkimani cd-levy on Wumpscut-German Embryodead Tribe.

4. Aamukahvimukissani on Karvisen (kissa) kuva.

5. Minulla on pölyallergia, joten kevät, kesästä puhumattakaan, on hieman rasittavaa aikaa. Allergialääkkeet eivät sovi minulle, enkä mielelläni niitä söisikään.

6. Olen kohta 15 vuotta maalannut varpaankynteni punaisiksi.

7. Aloe Vera viihtyy kotipuutarhassani parhaiten. Se on poikinut jo 7 pistokasta.

Kuten aikaisempienkin blogipalkintojen kanssa, jaan tämän jälleen lukijoideni/kanssabloggaajieni kanssa, sillä monella teistä on todella hienoja blogeja, joissa yritän vierailla tutkimassa parhaani mukaan.
Eli, rakkaat lukijani, (kaikki 96 kpl). Mikäli siis olet tuolla lukijaboksissa, ja ylläpidät omaa blogia, poimi tästä vapaasti kiva blogipalkinto vaikka copy-pastella :)

2 kommenttia:

Leena kirjoitti...

Punaset varpaankynnet <3 Sori mutta mulla ei ainakaan oo sulle usein mitään kysyttävää ja neki meen kysymään puhelimen kautta.. ehkä pitää täst lähtien pistää enemmän bloginkin puolelle! Ja tosiaan mä oon tehny noita faktajuttuja jo vaikka kuinka monta, en tiiä jaksanko niitä enää tehdä XD

delfiini kirjoitti...

Minua kiinnostaa aina, mitä ihmiset arkipäivisin juovat, joten toivoisin vaikka juomapaljastuksia/postauksia :D Kahvi maidolla, kermalla vaiko ilman, maustetaanko kaakao, glögi, tee, vissyvesi jollain jännällä jutulla...
Oma kahviherkkuni on ruisleipä päällystettynä lanttulaatikolla (laiskan naisen lanttukukko), ja on kiva lukea muidenkin taukoherkuista.