perjantai 7. lokakuuta 2016

Vastauksia Reseptipuolen Kyselyyn

Elikkäs, yksi äänestysaika on jälleen päättynyt, ja "Kysely blogin reseptipuolesta ja lukijoideni ruokailutottumuksista" on poistettu sivupalkista. Antamanne äänet jakautuivat seuraavasti:

Olen vegaani. 23 (10%)
Olen kasvissyöjä.  64 (30%)
Olen sekasyöjä.  105 (49%)
Olen lihansyöjä.  18 (8%)
Luen blogiasi vain reseptien vuoksi.  3 (1%)
Luen blogiasi muiden kuin ruokajuttujen takia.  57 (26%)
Luen blogiasi sekä ruoka- että muiden juttujen takia.  94 (44%)
Olen kokeillut reseptejäsi, ja pidän niistä paljon. 37 (17%)
Olen kokeillut reseptejäsi, mutten pitänyt niistä.  0 (0%)
En ole kokeillut reseptejäsi, mutta aion kyllä.   70 (32%)
Veget on tyhmiä!  2 (0%)
Lihansyöjät haisee!  13 (6%)
Blogi on innoittanut minua vegeilemään enemmän.  28 (13%)
Blogisi takia aloin taas syömään lihaa.  0 (0%)
Blogisi on parempi nyt, kun vegereseptejä on enemmän.  25 (11%)
Blogisi oli parempi silloin kun vielä söit lihaa.  3 (1%)
Jatka samaan malliin :)  110 (51%)
Lopeta se hippeily ja postaa tänne taas lihareseptejä!  4 (1%)
En ymmärrä koko blogista yhtään mitään :(  4 (1%)

Ensiksikin, olen todella ilahtunut huomatessasi kuinka paljon vegaaneja ja kasvissyöjiä blogillani viihtyy, vaikkakin blogini veget vaikuttanevat agressivisimmilta haistattelemaan lihaa syöville ;D. Puolihuumorilla listalle heittämäni "Lihansyöjä" -kohta myös vähän yllätti, lihansyöjinä itseään pitäviä on täälläkin suhtellisen runsaasti.
Myös nollatulokset olivat positiivisia, ainakaan kukaan ei ole vielä inhonnut reseptejäni. En myöskään ole innoittanut vegeuudistuneella blogillani ketään lihansyöntiin, vaan jopa 28 henkilöä myöntää blogini innostaneen heitä vegeilyyn, jee :D

Mietin joskus, pitäisikö minun erottaa blogini ruokaosio omaksi blogikseen, mutta ainakaan näiden tulosten valossa en näe siihen tarvetta. Eli enköhän minä jatka samaan malliin, ja sorry teille jotka piditte enemmän blogini lihaversiosta, en ainakaan toistaiseksi aio muuttaa hyväksi (ja ennen kaikkea herkulliseksi kokemaani linjaa)..

Isot kiitokset kaikille vastanneille :)

Ei kommentteja: